Trött

Vilken natt! Oliver och jag har inte sovit ngnting.

Så här såg vår natt ut:

01.00 jag går och lägger mig, på tok försent. Somnar direkt.
01.30 Oliver vaknar, går upp, ger vatten, stoppar in napp och kramar
01.40 samma sak
01.50 samma sak
02.00 Jag tröttnar på barnet-måste-sova-i-sin-egen-säng-metoden och tar över en ledsen bebis till vår säng
02.45 Oliver storgråter i sömnen och jag måste väcka honom och ge vatten för att han ska bli lugn
03.40 Oliver vaknar igen och storgråter. Ger välling i hopp om att det ska få honom att sova bättre.
05.45 Storgråt igen, kramar och vaggar 
06.50 samma sak, David ska gå upp, vi går också upp

Det finns 1000 anledningar till att våra nätter ser ut så här.
Tänder, öroninflammation, seperationsfasen/ rörelsefasen, 34-veckorsfasen.... Vi får väl se såsmåningom vilken fas detta visar sig vara ;-)

Nu är det dags att rycka tag i oss och göra ngt vettigt av dagen. För ni ska inte tro att lille herrn sover mer på dagen, nej, nej, den tiden är förbi! :-)

See you!!

Kommentarer
Postat av: Helena

han har inte växt värk eller tänder på G? kanske ska ge en alvedon supp till kvällen?

2010-08-19 @ 21:15:33
URL: http://viggo2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0