Man ska inte vara övermodig

Visst var jag pigg och glad igår, ut och äta med maken på en fredag, det hör inte till vanligheterna. Vi var på Mammadou på Kungsholmen och åt jättegod mat, speciellt deras dumplings. Det var så mysigt att vara ute och äta jag och David, få känna sig normal och ha folk omkring sig.
Efter middagen tog vi en promenad till familjen Andersson/Borg. Härligt att se allihopa igen!!
Sedan var det dags att dra sig hemåt. Då började det. Gått lite för mycket..... Förvärkar och sammandragningar, usch!! Vet att det är normalt nu speciellt för mig men ändå...
Så kvällen avslutades med en pencillintablett, en magtablett, två alvedon och en värmekudde.
Skulle på basketmatch idag men fick ställa in. Har bara vilat mig.
Gäller att inse sina begränsningar är dagens visdomsord ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0