Nu är det måndagskväll

Idag vaknade jag av att jag hade så ont i höfterna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och Vilda bebin levde om som en galning i magen. Det var bara att gå upp och vänta på att David skulle vakna.
Vi var duktiga idag med, handlade mat för veckan och skickade tillbaka ett paket och var på apoteket och köpte alvedon till mig, så jag förhoppningsvis får sova inatt.....
När vi kom hem var klockan tre. David gav sig iväg till jobbet och jag åt lunch och lite fika med Ballerina med pepparkakssmak. Riktigt goda!!
Sedan somnade jag och vips hade dagen gått!!
Nu på kvällen har jag gjort två äppelpajer, tänkte jag skulle lägga ut en bild men det ville sig inte så nu går jag och äter lite av dem istället så hörs vi imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0