Morrn morrn

Godmorgon!!
Killarna sover och jag passar på att skriva lite innan det är dags att gå och väcka dem.
Idag måste vi gå upp lite tidigare nämligen då vi måste väga Oliver på BVC för att se att han går upp som han ska. Men vi skulle bli väldigt förvånade om han inte gör det för han blir lite större varje dag. Men det är mest mage och ansikte som har blivit rundare, där brås han på mamma, ben och armar blir aldrig tjocka. (utom nu då under graviditeten, nu är armarna lite sladdriga tycker jag, får väl börja träna upp mig lite snart)
Jag ska också ha lite egen tid och åka iväg till Kista och göra några ärenden. Oliver och David ska ha mys här hemma under tiden :-)
Det blir första gången jag är utan Oliver sedan han föddes med undantag för en snabb promenad till apoteket.
Han är lite täppt i näsan idag, hoppas det blir bättre. Han får så svårt att äta och koksaltnäsdroppar gillar han inte att ta.
Jaja, det är planerna för dagen. Igår gjorde vi inte många knop men på kvällen badade Oliver för första gången! Han gillade det men tyckte det var lite konstigt.... ;-)
Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0