Helg

Konstigt, känner inte riktigt skillnad på helg och vardag längre :-)
Igår fick jag ge mig iväg till apoteket då Oliver var täppt i näsan. Inhandlade flytande alvedon, näsdroppar med koksalt och febertermometer. Febertermometern var dyr men å andra sidan tar man den i örat på tre sekunder och det kändes väldigt praktiskt! Tänk att man är så vuxen nu att man börjar tänka praktiskt!! Det är vuxenpoäng :-)
Igår hade vi besök av en kollega till David och hans flickvän, de satt och skrev meny och vi tjejer satt och tjattrade i soffan. Oliver var lite hängig så han sov i min famn större delen av kvällen.
Idag har mitt barn uppfört sig exemplariskt. Han har varit snäll hela dagen och sovit nästan hela dagen utom när han ätit. Han har sovit och bajsat sig igenom två fikabesök!
Nu sover han igen så jag antar att det kommer bli en vaken natt och jag har inte sovit ngt på dagen idag.
David jobbar till sent så vi får väl båda försöka sova igen imorrn.
Nu ska jag passa på att greja lite medan lillen fortf sover, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0