Vilken resa!

En perfekt timing av Blogg.se. Nu fungerar appen igen! Igår åkte vi ner till Valje. När jag hämtade Oliver på dagis var han varm som en kamin och hängig. Han fick Alvedon och vi tog buss och buss igen till flyget. Flygresan gick bra. Oliver var lugn, Ariel sjövild! Hennes armar och ben var överallt och hon hördes över hela planet. Men glad var hon. När vi landat upptäcker vi att vagnen inte kommit med. När vi sent omsider kommer in i bilen så tar det typ tio min innan Ariel bajsar och vi måste stanna och byta blöja. In i bilen igen. Då börjar Oliver skaka och sedan kräks han. I bilen. På sina kläder och mina. På bilstolen. Ja, ni förstår. Stanna och sanera, sanera, sanera. När vi kom hem till Valje var vi helt slut men barnen stoppades i säng och vi vuxna bjöds på vitt vin och räkor och framåt halv elva tiden levererades vagnen. Idag har Oliver lite feber men mår mycket bättre. Nu ska barnen vara med farmor och farfar och jag och David ska på bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0