Effektivitet av högsta graden...

Idag har jag: Stigit upp kvart över sex. Lämnat Oliver på dagis. Powerwalkat 45 min med Ariel i vagnen. Tränat pilates Duschat Sorterat två garderober. Bytt lakan i alla sängar Vikt två maskiner tvätt Lämnat kläder till Erikshjälpen Hämtat på dagis. Mött upp David. Handlat på Rusta och Ikea, tittat på sulky och bilbarnstol. Ätit 3-rätters middag på Ikea Ariel har: Slagit mig i huvudet med en maraccas (stavas det så?) Ställt sig upp mot mig när jag tränat och även försökt krypa över mig. Försökt dra av mitt plåster på benet tusen gr ca. Lekt hund i sängen när jag bytte lakan. Dragit ut alla enliters plastpåsar ur kökslådan Följt tvättens tur i tvättmaskinen med stort intresse. Ätit en halv portion mat helt själv. Krupit in i lekrummet på dagis medans jag tog på Ollie skorna. Vägrat äta mat om hon inte får mina pommes frites. Och Oliver pottränar. Vi gör det inte lätt för oss inte ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0