Ojojoj

Ojojoj, vad trött jag var igår.
Igår var Olivers hemmadag och det gick i ett hela dagen kan jag lova.
Det var mata A, mata mig och O, byta blöja på A, byta blöja på O, ta upp A som grät, ta upp O som grät över något annat, lägga A, leka med O, försöka vika tvätt, laga lunch med O runt benen och A i babysittern. Äta lunch med O på stolen, helst ståendes, och A i knät. Lägga båda barnen och hoppla! Plötsligt händer det! Båda barnen sover i samma rum, samtidigt!
Vad jag gjorde? Städade köket, gjorde mig iordning, drack kaffe. Sedan vaknade A, matade A, bytte på A. Väckte O (sur A), matade O (sur A) klädde på O( sur A). Klädde på båda barnen ytterkläder och ner i vagn, sur A och O.
Sedan tog vi bussen till Kista ( Oliver lyckades flirta till sig en bulle av en snäll spansk tant så han var glad) , möta David, handla lite, hämta ut min älskade klocka, åka hem, hoppade av bussen och gick sista biten. Gemensam middag, bad och nattning. Oj, 3 av 4 somnade, endast mamman var vaken.
Man kan ju undra varför vi är trötta? Vi lever ju bara ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

I´m impressed lady !

2011-12-16 @ 08:03:01
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0