David är hemma! Solbränd och snygg kom han...

img_9685 (MMS)

David är hemma! Solbränd och snygg kom han in genom dörren igår eftermiddag. Oliver blev glad, jag blev ännu gladare!  Och presenter hade han handlat. Han är fantastisk. Ett par vita converse i strlk 38 som jag ville ha fast han är säker på att jag har 37 ( stämde) och fast han tyckte att vitt var väldigt opraktiskt. En god parfym som han valt själv och han kom dessutom ihåg att jag använt id make up och att det är dyrt i sverige och köpte det! Vilken man<3  Nu är jag på väg in till jobbet och har nu blivit Inspanad av 3 olika byggkillar. Kan bero på mitt nya smink, mina nya converse el min fantastiska doft! Eller så beror det på att jag är den enda vakna kvinnan under 60 som är ute halv sex en måndagmorgon :-)  Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0