Fet....

Idag är jag tjock. Tog 100 år att få på sig kläder (Har inga som passar längre, inte ens gravidkläder) och ytterkläder idag när jag skulle iväg, David skrattade åt mig vilket naturligtvis gjorde mig ännu surare, hinner inte ens få på mig skorna innan jag är svettig och måste kissa igen. Tur att David står ut med mitt humör, han är en fining den mannen!

 Kan inte knäppa koftan!!


Iväg till Jakan för att träffa kompis Paola med döttrarna Jyce och Cammi (Min guddotter). Mycket trevligt, har inte varit i Jakan sedan jag flyttade i februari så det var lite nostalgiskt faktiskt. Åt min vanliga Giffel med kalkon och philadelfiaost och drack kaffe latte på Brödernas, mitt favvocafé.

Sedan gick jag ner till centrum och tittade på H&M. Fanns så mycket fint!! Har tjatat i evigheter om att jag inte har ngn bh som passar och idag skulle jag äntligen köpa en ny. Men så blir jag så knäpp när jag kommer dit. Hur kul är det att köpa bh när man kan köpa så mycket annat fint, för att inte tala om alla fina bebiskläder....

Tog mig i kragen dock och gick från affären med två bh:ar endast. Och ja, jag provade den chockrosa t-shirten som det står baby, baby, baby på och ja, jag blev kär och nej, kanske inte det mest nödvändiga köpet när det bara är 6 veckor kvar..... Men ändå, blev helt kär i den!!


Vilda bebin fick present igår. Davids kollegas flickväns mamma hade stickat ett par söta söta sockar till vår lille bebis. Hur gulligt var inte det? Blev så glad så glad, tack!!

 Fina va? :-)



Imorgon är det dags för Karolinska igen och imorgon har vi extra långt schema:

Ultraljud (H*n måste ha växt så tjock som jag är!!)
CTG
Blodprov
Läkarbesök
Besök på förlossning
Informationsmöte av bm på Karolinska.

Kommer dit vid tio på morgonen och åker därifrån vid åtta på kvällen. Lååååång men intressant dag!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen!



Magbilden med hjärta runt naveln är superfin! Vem är fotografen? Den borde ni sätta upp på väggen.



Vad kul att du bloggar! Jag kikar in då och då och läster även om jag inte alltid kommenterar.



Kram "Blomman"

2009-11-11 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0