Helg

Dagarna går. Jag är inne i någon slags boande fas och håller på att driva David till vanvett med allt som måste göras. I fredags var jag och Ariel en sväng i Kista och åt sushisoppa och grekiskt, vår fredagsfavorit just nu. Sedan hämtade vi Oliver tidigt och hängde bara hemma. Skönt. 

På lördagen var det marknad i Spånga men den var väkdigt liten i år så vi gick förbi Erikshjälpen istället och fyndade ett babyskydd med adapter som passar till vår vagn för 100:- (Davids förtjänst) och jag hittade en Odd Molly klänning för 95:-. Vi var båda sjukt nöjda med fynden 😂
Sedan åkte vi ut till Märsön och hängde med Dönni och Maria. Så mysigt. Barnen hoppade studsmatta och spelade fotboll så när det var eurovisiondags somnade de en efter en. David suckade och sa att om Portugal vinner så lovar jag att bada. Sagt och gjort, söndag morgon var det frukost och sedan bad för min kaxige man! Men han gjorde det!
På hemvägen hann vi med både Ikea och Veckans mathandling så gissa om vi var trötta när vi kom hem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0