Måndag och hemfärd

Så, idag var dagen. Dags att åka hem. Och den där längtan som spirat i mig hela resan slog nu ut i full blom och jag längtade ihjäl mig efter mina finaste där hemma. 
Fabri var tvungen att jobba men jag och Christiano gick till vinbaren på hörnet och de plockade ut några bra flaskor till mig att ta hem och vi passade också på att ta ett glas mousserande. 


Sedan gick vi hem och Fabri kom hem för lite hemlagad carbonara innan jag var tvungen att skjutsas i panikfart till flygplatsen. Allt gick dock bra och resan var seg och lång. Ni förstår inte hur glad jag blev när David messade och undrade om han skulle låta barnen somna i bilen och hämta mig på Arlanda. Resan gick lite snabbare efter det och lyckan var total när jag äntligen fick pussa på dem igen. 
Idag har jag jobbat och ska jobba hemifrån resten av veckan då Oliver har vattkoppor. Just nu ligger David i sovrummet med nästan 40 graders feber. Stackarn! Så , stand strong, jeep calm och allt det där, thats me 😉 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt det är att åka iväg och åh så ännu mer härligt det är att komma hem igen till de små och stora. Krya på er nu. Puss och kram!

2014-05-07 @ 10:51:18
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0