Lördag

Igår hade vi en härlig dag, såklart!
Vi började med kaffe och kakor ( trevlig tradition det där) hemma och sedangick vi ner på stan för att lämna in min resväska som Lufthansa kvaddade totalt. 
Vi lämnade in den i en affär och personalen ägnade 20 min åt att berömma Fsbri och Christianos hund som var med och sedan plockade de fram den största och dyraste samsonite väskan de hade och den fick jag 👍


På vägen hem kl. 12.00 var det dags för ett glas prosecco och sedan kom vi hem. Drack vin och åt färska bönor med peccorino och salt och Fabri lagade en sagolik pasta. 
Sedan var det shopping som gällde hela dagen fram till åtta då vi drack vin igen, gick och åt det här:

Sedan åkte Christiano till sina föräldrar och jag och Fabri tog en drink för att sedan stupa i säng. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0