Den förlamande tröttheten

Det har varit hektiskt i September. Mycket att göra, mycket att tänka på och jag har kört fullt ut. Och då kom bakslaget. Värk i kropp och leder, lite nere och orolig och trött, så trött.
Så nu är det återhämtning som gäller. Gå till min akupunktör som hjälper mig förstå var allt börjar. Var min värk egentligen kommer ifrån. Varma bad. Skratta med familjen. 
Ikväll är D ute på middag och jag har pratat med en kär vän i telefon, tittat på New Girl och njutit av höstens godaste kladdkaka. Återhämtning och trevligt. Men nu är det dags att sova! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Johanna att du lyssnar på signalerna och tar hand om det som inte känns bra. Massa kramar och pepp (från en som också lyckats göra september rolig, men alldeles för proppfull.Nu ska oktober få bli lugnare. Punkt.)

2013-09-19 @ 06:52:01
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0