Det ljusnade

På fredagen blev jag piggare och piggare och tur var väl det då D jobbade. 
Men han kom hem sedan, med tryffelchips och senaste säsongen av Sons of Anarchy! Lycka!
På lördagen efter den obligatoriska pannkaksfrukosten åkte vi till Kista en sväng och handlade lite höstkläder till barnen och åt lunch på Jensens. Det gick hyfsat lugnt till ändå.




Sedan kom Camilla och tog hand om barnen och jag och min D gav oss iväg hem till Simon och Moa som bjöd på fajitas. Därifrån åkte vi till öl & whiskey festivalen. Trevligt. Jag och Moa är inga inbitna öl el wiskheydrickare men vi strosade runt, drack varma drinkar, köpte praliner och kollade på folk. David och Simon trivdes alldeles förträffligt och minglade runt som bara den.



Söndagen blev av förklarliga skäl lugn. Vi åt brunch, städade, hade grannarna över på äppelpaj och gick en promenad i skogen. 




Idag är det tisdag, jag gick upp 05.00 och ska nu in till jobbet för att yoga lite innan jag börjar jobba. Trevlig tisdag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0