Helg!

I lördags åkte David och Oliver på båtmässa på dagen och jag och Ariel var hemma och tog det lugnt. Sedan hoppade jag i partyskorna och drog in till stan. Där mötte jag upp Malin, Julia och Cecilia. Vi var supertighta under gymnasiet men har knappt träffats sedan dess så nu, 15 år senare var det grymt roligt att ses! Vi hade en härlig kväll med champagne och drinkar och god middag på hos fina Johanna på Mellow och som det partydjur jag är var jag hemma först halv ett på natten. :-)
På söndagen var det upp kl sju och sedan brunch med Moa, Ikeabesök och sedan slöt Simon upp och det blev en riktigt mysig söndagskväll med promenad, middag och film.


Kommentarer
Postat av: Liw

Du är så duktig på att ta dig ut Johanna. Jag måste å bli det.

kram

2013-03-05 @ 20:41:22
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0