Dagen idag

Idag var det min tur att lyxa till det lite. Hela familjen åkte in till Östermalm. Jag var på ansiktsbehandling och D och barnen var i parken bredvid och lekte med hunden Ludde, åt pannkakor och badade i fontänen. Efter det åkte vi och badade men då var det en liten tjej som hade tröttnat. Hon var bara glad om hon fick "simma" vilket hon ska göra på det djupa, utan simkuddar. Vi ska hålla i henne och hon sprattlar allt vad hon har. Annars är ingenting roligt!! Och eftersom man kan vara i vattnet högst 10 min innan man blir blå och skakar så var det en liten arg fröken vi hade på stranden.
På kvällen bakade jag och Oliver och Oliver smakade på en tesked mjöl fast jag sa nej ( såklart). Och han pustade och frustade och jag skrattade. Sedan menade jag på att nu kunde vi nog enas om att man inte ska äta bara mjöl.
-Neej , höll Oliver med, men katter kan äta mjöl! Det har Moa sagt.
Å så var det med det 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0