Vab

Denna veckan har återigen varit en vab-vecka. En liten tuffare än vanligt.
Det började i mån dags då de ringde från Ariels avdelning och sa att hon var dålig i magen. Jag sa att det var tänder men eftersom Ariel umgåtts med Simon i fredags och han hade kräkts i söndags så fick vi hämta hem henne. David tog vabben och åkte dit. Precis efter ringer de från Olivers avd och säger att han har feber, 38,9.
När David kommer dit en halvtimme, 45 min senare hittar han Oliver sovandes på en träbänk utomhus i -6 grader.
Inte ok tycker jag, när de kom hem var O nerkyld och han har febrat sedan dess. Ariel var pigg. Igår var jag hemma med Oliver och Ariel var på dagis. Idag var David hemma med Oliver men så ringde de igen, Ariel 38,7. Så imorrn är David hemma med båda barnen och jag blir hemma på fredag. Vab-vecka Allan alltså!!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Men imorgon är ju Vabruari slut så då måste det bli slut med alla sjukdomar och du, det är verkligen inte okey att låta Oliver ligga ute med feber på dagis!
kram

2013-02-28 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0