Nytt blad

Förra måndagen dök jag upp på jobbet pigg, utvilad och brun, fortfarande med sommarsandalerna på fötterna. Jag hann vara på jobbet en halvtimme innan de ringde från dagis och meddelade att Oliver kräktes. Joråsåatt....
Testen av veckan vill jag bara radera ut då magsjukan däckade oss, en efter en.
Igår var jag tillbaka på jobbet igen. Blek under make-upen och lite skakis men nu är jag tillbaka.
Och idag vaknade jag med en liten tjej ihopkrupen på min arm ( bästa sättet att vakna på) och morgonen var solig och sval. Det är höst i luften och jag älskar det. Den ger mig energi vilket behövs just nu. Många projekt igång på jobbet och full fart hemma. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0