Apr. 29, 2013

Det har varit mycket känslor denna helg. I fredags var jag ledig från jobbet och åkte på begravning uppe i Norberg. Sorglig men otroligt vacker begravning och sedan en minnenas afton med fotoalbum och med släkt som visade att jag fortfarande var en av dem, trots att det inte finns några blodsband och att vi inte setts på så länge. Fint att ha en hel bonussläkt.
På lördagen åkte jag hem till mina älsklingar igen och på kvällen åkte vi till Donny och Maria på middag. Barnen spelade fotboll och hoppade studsmatta och vi vuxna åt grillat och chokladtårta. Barnen somnade kl tio när vi kom hem och sov till halv tio på söndagen. Skönt!
Söndagen slutade med svåra besked för några nära och vi ägnade kvällen åt att hjälpa till så gott vi kunde.
Idag är det måndag och jag känner att en ledig dag mitt i veckan är ganska välkommen :-)
Trevlig vecka på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0