Sep. 19, 2012

Snart börjar jag jobba, november för att vara exakt. Tycker att det ska bli kul och utmanande och är allmänt positiv till det men nu gäller det också att mjölka ur det allra bästa ur mammaledigheten, varje dag!
Idag har det pysslats en hel del här hemma på dagen och sedan gick jag och Ariel för att hämta Oliver på dagis, utan ngn plan alls.
Oliver fick syn på Charlie och Lova på hans gamla avdelning ( där Ariel ska börja) och ville in och leka med dem så då gjorde vi ett gästspel och fötinskolade Ariel lite, hon tyckte det var jättekul.
Sedan kom två andra mammor och hämtade och vi gick tillsammans till lekparken där ungarna lekte loss.
När de var utmattade blev det spontan middag hemma hos Annica och Mange. Jordärtkockssoppa med tryffel och rabarberpaj :-)
Det kallar jag spontant. Det kallar jag trevligt. Det kallar jag härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grym dag! Och snart tycker jag vi ska ses igen! Kram

2012-09-20 @ 09:34:39
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0