Min födelsedag!

Igår var det min födelsedag. Fyllde hela 32 år. Är rätt nöjd med den åldern faktiskt :-)
Mannen uppvaktade med varm choklad och vispgrädde ( ett måste på födelsedagen) och paket. En fin guldig sladdlös dammsugare Herbert. :-)
Sedan var jag och Ariel på shoppingtur i Kista, hämtade Oliver, var och handlade, åkte hem till fam Hansen där barnen åt middag. Sedan dök David upp och med sig hade han den bästa presenten av alla. Vår splitternya bil!!
Superfin och i den åkte vi till en restaurang i Sumpan och åt sukiaki. Mmm.
Sedan hem och sova!
Finfin födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Grattis i efterskott! Nu har du ju likadan bil som mig dessutom, även om min inte är splitterny längre och börjar krångla lite här och var. Men fin ändå.
kram

Svar: Oh, har ni likadan? Har ni också privatleasing, som vi?Och tack ;-)
Johanna

2012-09-06 @ 22:01:48
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0