Måndag

Dagarna går i rasande tempo!
Ariel sover absolut inte på nätterna, kaffe är fortfarande min bästa vän och igår tappade jag min iPhone i toaletten!
Inte så bra, den funkar men jag kan inte längre prata i telefon för jag hör inget i högtalaren!
Igår var jag och Ariel inne i stan, åt lunch med Hanna och köpte lite baskläder till barnen. Oliver är nu 90 lång men har typ strlk 74 om ben och rumpa så det är inte helt lätt att hitta byxor till honom nu.
Sedan var det hem och hämta Ollie, lite mellis på lekplatsen, iväg och handla, laga mat och stoppa två, inte så glada, barn i säng! Puh! Sedan kollade vi på Niceville. Jättebra film men lite sorglig. Den liksom nöp tag om mitt hjärta och har inte släppt än. Ibland är det grymt skönt med en sån film, man får liksom lite perspektiv på saker och ting!
Idag är det huvudvärk och kaffe som gäller tills i eftermiddag då det är dags för jobb igen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja fina du! Jag älskar som sagt dina vardagsbetraktelser! Ses kanske idag ! Kram

2012-09-25 @ 14:10:54
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0