Fredagsmys

Inatt hade jag en sjuk tjej hos mig i sängen. Mysigt men väldigt varmt eftersom hon hade feber.
Febern låg runt 38 på förmiddagen och efter lunch har hon varit feberfri, skönt!
Eftersom David jobbar ikväll är jag och barnen själva.
Efter dagishämtning gick vi till Spånga konditori och fredagsmyste lite. Barnen skötte sig jättebra och verkade tycka det var mysigt! Eftermiddagen gick bra och kaoset utbröt inte förren vid badet.
Jag tar upp Ariel, klipper hennes naglar, Ariel skriker, Oliver blir sur för att Ariel skriker och kastar en badanka i huvudet på henne ( sjukt träffsäker är han, får man ju säga) Ariel skriker ännu högre, jag tar upp Oliver och skäller, Oliver skriker han med. Det blir ngn slags skriktävling och det slutar med att jag sitter på golvet, helt dyngsur med två gallskrikande barn i famnen. Så kan det vara. Men skrikandet slutar, barnen blir glada och trötta. Ariel däckar först och straxt efter är det Olivers tur. När jag läst om vilda bebin och stoppat om honom klappar han mig på kinden och pussar mig och säger: -Mamma, tycker om!
Gullungen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0