Lördagslyx

Trots en starkt envis förkylning blev lördagen en himla lyxig dag. David tog nämligen barnen och åkte till landet och jag var ensam hemma! Första gången sedan Oliver föddes typ.
Jag lyxade till det med städning, betalade räkningar och sov en timme. Sedan ett långt bad och lite fix och sedan gav jag mig av in till stan för räkbåt med tjejerna. Själva båten är sådär, vi var där av en anledning endast. Marmeladorkestern spelade!
Så vi åt räkor och drack vin och dansade till Oh ah marmelad, säg oh ah marmelad. Sedan åkte jag hem och tur var det för min mage pajade ihop under natten ( neej, inte pga alkoholen) så söndagen gick mest åt till att kurera mig. Ensam. När familjen kom hem på söndagskvällen höll jag på att längta ihjäl mig :-) och nu är de hemma. Mina hjärtan ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0