This is me....

Nu när jag börjat jobba har jag liksom startat om med vissa saker. Jag som knappt tränat på 3 år har nu satt igång. Och jag har ett mål. För några veckor sedan var jag och Alfva (www.alvfa.se) på mitt jobb och gjorde ett test. Check Up training kallas det och vi gjorde vissa övningar och mätte olika saker och vi fick oss en profil.
Den kommer jag nu dela med er. Eftersom jag har ett mål. Om 4-6 mån ska detta test göras igen och då ska det vara mycket bättre!! Det bör inte vara så svårt med tanke på att jag gjorde urkasst ifrån mig.
Så här har ni sanningen. This is me. Then.
Och så vill jag tydliggöra att man vill ligga i bulls eye helst och inte i den röda.
Så, enjoy! :-)


Kommentarer
Postat av: Alfva

Klart du kommer vara i bättre form - finns ju ingen annan väg än upp känner jag. Snart hoppas jag man känner av att man blir starkare också! Heja oss!

2012-11-18 @ 07:48:13
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0