Polisen och akuten

Söndagen som skulle bli en mysig fikadag hos Mitchie ändrades snabbt då Oliver efter utelek och vila var superhostig, sk skällhosta. Samma som Ariel hade när hon hade krupp. Så det var bara för David att ta bilen till närakuten så Ollie fick betapred. Han fick också ta blodprov vilket han tyckte gjorde väldigt ont. Så ont att när den nyfunna lekkamraten i väntrummet skulle gå in till doktorn ropade Oliver:
-Hej då och akta fingrarna!
Sötnöten min.
David hann även med att besöka polisen då ngn varit så vänlig och skruvat bort registreringskyltarna på vår bil.
På kvällen busade barnen runt som vanligt men natten var tuff för Oliver så han och jag stannade hemma idag.
Han var ganska belåten när han insåg att han skulle vara hemma med mig och Ariel fick gå till dagis :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var har du tagit vägen Johanna?! Jag saknar dina inlägg! Kram

2012-11-26 @ 21:25:20
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0