Helgen

Fredagen blev bra. Häng i lekparken och fredagsmys med fina barn och fina vänner ( och jag fick låna deras gästsäng en stund och sooovaaa).
Det serverades sashimi, biff med bea och chokladtartlette till middag och vi blev sjukt mätta, allihop!
På lördagen fick jag vi sova lite bättre och det serverades lördagspannkakor till frukost.
Pyssla lite hemma, vinka hej till David och hem till Maria Paz, Liam och Nellie.
Lunch och fika och en Ariel som kräktes över middagsbordet. Tur att jag och Maria är luttrade 2-barns mammor, detta påverkade inte nämnvärt vår aptit :-)
Men när Ariel sedan kissade i en läckande blöja och mina byxor blev dygnsura och Oliver sa:
-Mamma, vill gå hem
då kände jag att det var nog dags för just det.
Hem med två trötta barn, mat och bad och film och popcorn i soffan och en massa bus, sedan i säng. Lugn söndag med fika i Sumpan.
Oliver säger: -Mamma, jag vill gå hem.
-Vad vill du göra hemma då?
-Leka med Ariel
Det satt fint i mammahjärtat det 💖
Kvällen avslutades med Sons of Anarchy i soffan med David. Skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0