Sjukdom

Hörni, förlåt min frånvaro men vi har varit sjuka. Först jag, sedan David, sedan Oliver. Hopplöst.
Oliver är fortfarande sjuk, sådär lite febrig, mycket arg och gnälig-sjuk.
Här kommer helgen lite kort i bilder:
Fredag:
Ariel sitter själv, sötnöten!
Jag lämnar sjuklingarna och Ariel hemma  (efter samråd med min man, helt hjärtlös är jag inte) och drog på tjejkväll.
Lördagen var vi trötta, småsjuka och båda barnen hoppade över sin dagsvila.
Oliver fick lördagspopcorn och tittade på hockey med pappa.
Sedan kom Moa över och vi kollade på schlager-finalen och åt, åt, åt!
Idag drog jag och Ariel iväg på lite tjej-grejer. Vi var i Barkarby och kollade i affärer. Ariel sov lite och då tog jag igen mig en liten stund...
Kom hem till en trött och arg och ganska bråkig son.
Slutade med att han stormade iväg från matbordet och när vi kollade vad han gjorde så hade han somnat i soffan. Det händer typ aldrig :-)
Vår arga lilla fining!!
Det var min helg det!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Haha gulle, klart du får :D Inget jag kommit på själv ju :))

2012-03-12 @ 21:38:12
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0