Friday night, wehoo!!

Veckan har gått så snabbt!
I onsdags var jag och Ariel hemma och tog det lugnt och på kvällen var jag och jobbade.
I torsdags var vi hemma hos Annika och barnen och fikade, 3 mammor och fem barn, det var livat värre kan jag lova!
Sedan gav jag mig av på hemligt uppdrag och kom inte hem förren sent.
Idag har Sandra och Elsa varit här och umgåtts och sedan har jag haft barnen själv. Det gick peppar peppar (kvällen är ju inte slut än) väldigt bra. Båda barnen åt ordentligt och städat vid bordet och jag hann få i mig min mat med. Kl halv åtta sov båda barnen utan ngt skrik el gnäll. Och nu då? Nu sitter jag med mina ömmande bihålor och dricker ett glas vin, äter chips och kollar på Let's dance. Just det, jag målar naglarna också. Det ni! Ingen dum fredagkväll om man bortser från bihålorna då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0