Så kan det va....

Helgen har varit bra men intensiv. I fredags var vi hemma hos Annica och Mange och drack drinkar, åt grillat och kollade fotbollen. Ariel hade inte så mycket feber men kräktes 2 gr på kvällen.
På lördagen var hon ganska pigg och bara lite feber men det regnade ute och vi tog det lugnt hemma. Simon och Moa kom över och var barnvakt. David jobbade och jag åkte räkbåt med Maria, Poli, Mari och Johanna. Vi åt räkor, drack vin, skrattade och dansade loss till Smalare än Thord.
Kom hem vid halv ett och var sedan vaken typ hela natten med Ariel som bara var ledsen.
På morgonen åkte David, Simon och Phillip och fiskade, deras årliga fisketävling, och jag och Moa åkte till Kista med barnen. Där mötte vi Moa och Ida. Lunch, lite shopping, hem och ta emot grabbarna.
Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt. Ariel kräktes två gånger och kunde inte sova och Oliver var sjukt trotsig och bråkade och bråkade. Men alla hjälptes åt och vi firade Phillip som vann tävlingen, åt nyfångad abborre-macka och grillade.
Natten var tuff och imorses åkte jag till läkaren med Ariel. Visade sig att Lill-hjärtat har halsfluss! Så nu är det antibiotika som gäller. Min lilla tös! ❤


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Men lilla hjärtat, halsfluss och så liten. Stackars er.Massa kramar från mormor

2012-06-19 @ 09:41:02
Postat av: Anonym

2012-06-19 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0