Tjejhelg

 
Jaa, nu är jag hemma igen!
I fredags gav vi oss av, jag, Mitchie och Katri.
Vi drack rosa bubbel på däck medans vi åkte igenom Stockholms vackra skärgård. Pekade ut villor där vi ville bo, pratade om allt och inget och njöt av kvällssolen.
Sedan åt vi skaldjursfat och drack vitt vin och efter det var det Irish Coffee och en trubadur som spelade jättebra, så bra att jag var tvungen att gå upp att twista när hon spelade Let´s twist again.
Efter det besöktes bar och disco och de andra tjejerna dansade på men framåt halv tre var jag helt slut och ramlade i säng.
På lördagen tillbringade vi dagen i Helsingfors, vandrade runt, kollade på deras Pridefestivalståg, tittade på deras shoppingutbud och åt lunch. Satt i gungstolar i en park och drack Dagens på ett underbart ställe med kristallkronor och livemusik.
Efter en powernap, en dusch och lite fix var det dags för kött och rödvin på en av de andra restaurangerna. 
Sedn var det dags för trubaduren igen ( och irish coffee och twist.)
Sedan var vi uppe och kollade på show och röjde på dansgolvet och halv fyra gav jag upp denna natt.
Det var en supermysig kryssning och underbart med kvalitetstid utan stress med fina vänner. God mat och dryck och ingen stress.
Och igår kom jag hem till min fina familj igen, en prickig dotter och en son som envisas med att kalla mig Johanna istället för mamma!
En aningens trött man (Men oh så bra han hade skött sig och barnen) och snälla Annica och Mange som bjöd på poolbad och pannkakor och middag.
Det kändes väldigt trevligt att vara hemma igen också!
 
 
Tack för en härlig helg tjejer!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ju supernajs! Kram från mig & Lova

2012-07-03 @ 19:11:11
Postat av: Sandra

Det låter och ser superhärligt ut Johanna! Hoppas att ni har det bra hemma. Snart dags för roadtrip väl? Stor kram

2012-07-04 @ 07:57:12
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0