Blogawards

Nu har jag fått två blogawards!! Spännande och vilken ära!
Så här kommer mina awarder:
Den första har jag fått från Lisa, tack tack så mycket :-)!
När man får en award ska man tacka den man fick den av och länka till dennes sida.
Sedan ska man också länka till 5 andra bloggar som man tycker är värda en titt! När man länkat till dem ska man lämna en kommentar i deras blogg för att tala om att de fått en award.
Mina 5 blir:
Sandra
Sara
Hanna
Alfva
Liw
Den andra har jag fått från fina Sandra, tack du underbara, och den lyder så här:
"Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:


1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare...

Sandra hade också en fin bild men den vet jag inte hur man lägger in så den får ni klara er utan :-)

Mina 5 bloggar här är:

Lisa
Moa
Helena
Sara
Johanna

Så redan nu ber jag om ursäkt om någon har mycket mer läsare än så här eller om jag länkat konstigt eller om ni inte vill ha den, detta är första gången jag gör detta. Men jag är väldigt glad och stolt för att jag fått två stycken :-)


 


Kommentarer
Postat av: Moois

Tack sötnos för den tyska käraste awarden :) sweetiie

2012-01-25 @ 01:38:28
URL: http://mooamooa.devote.se
Postat av: Alfva

Åh, tack fina du! :) Jag är verkligen jättesämst på att skicka dem vidare, men jag ska försöka att inte glömma!!

2012-01-25 @ 10:39:00
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tack fina! Och du ser vad fint du länkat !

2012-01-25 @ 14:49:01
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Miss Agda- Småbarnsliv och endorfiner

Grattis till utmärkelsen! Jag har precis hittat hit. VIlken söt bebis du har :)

2012-01-28 @ 15:49:20
URL: http://www.missagda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0