Så mycket bättre

Dagen idag blev så mycket bättre än gårdagen. Jag känner mig ganska balanserad igen :-)
Idag hade jag trevligt sällskap av Hanna och Vilma. Lunch och fika hade de med också, lyx!
Hanna tog dessutom hand om Ariel så jag kunde hämta Oliver själv, utan lillasyster.
Han tyckte det var roligt.
Sedan gav sig David av för att klättra, Hanna och Vilma åkte hem och jag hade middagsdejt med mina två små.
Blomkålssoppa med lite tryffeloljs, pancetta (kan vara felstavat) och nötter. Till det surdegsbröd med cream cheese.
Lyxig middag och fint sällskap :-)
Men det finns ju en baksida också. Så här ser det ut när man ätit, badat och sövt två barn.
Ingen är perfekt, kom ihåg det :-)
Efter att ha städat upp detta lutar jag mig nu tillbaka, håller tummarna för att sötnosarna fortsätter sova och tar mig ngt gott att äta, igen.... :-)

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Härligt, låter som en bra dag!!

2012-01-19 @ 16:52:32
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Lisa

Du har fått en award i min blogg!



Och heja Oliver som lärt sig en så bra mening!!!

2012-01-21 @ 06:01:55
URL: http://josefssonolsson.wordpress.com
Postat av: Alfva

Det där är ju knappt vad jag kallar för stökigt! ;) Låter underbart med en BRA dag. Såna beöver man många av!



Sv: Coolt att Ariel var lika stor/liten! :) Var Oliver i ungefär samma storlek?

Ja, ge mig bara några veckor att komma in i allting så kommer jag och kuskar mig mot Spånga hållet sen!

2012-01-21 @ 18:02:37
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0