Ingen dag är den andra lik

Idag tänkte jag skriva, har varit en helt vanlig dag, inget nytt att rapportera liksom. Men!
Ingen dag är den andra lik och när jag börjar tänka till:
Oliver sa sin första mening idag:
-Mamma, pappa, jag vill ha vatten.
Det är stort ska ni veta.
Ariel har ätit gröt och sovit i sin spjälsäng från halv åtta. Det ska hon få fortsätta göra i natt tänkte jag. Spännande!
Jag har varit hemma med båda barnen och hunnit med att, med Olivers hjälp, baka cupcakes. Han blir supersur om jag säger nej när vi bakar, dock så blir vi ändå osams mot slutet för han vill alltid blanda i mer ingredienser när smeten är färdig ( det är liksom det momentet som är det roliga för honom :-)
En fin dag i all sin vardagsklädsel ❤
Nu ska jag dricka lite te och läsa lite bloggar i sängen.
Söv gött!!


Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till två inom 16 månader

Alltså jag är ju typ bara in hit via mobilen, har bara tid att surfa på jobbet typ, men nu ser jag ju. Din header! Så vacker du är kvinna!



Skönt att läsa att vardagen rullar på. Här börjar jag se ljuset äntligen även om jag verkar ha dragit på mig en envis infektion...



kram

2012-01-17 @ 20:31:15
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0