Egen tid

Idag var jag och Ariel hos tandläkaren.
Dra vagn i snömodd med rejält snöfall,
2 tr upp till tandläkarmottagningen, utan hiss! ( trodde det var lag på att ha hiss) Upp och be en städerska hjälpa mig med vagnen ( tur att jag inte hade syskonvagnen) och allt detta så att en tandläkare kunde plocka bort tandsten i 45 min och tog 470 spänn för besväret!!
Men sedan var det hem, mys med Lill-tjejen och hämta Oliver, fika lite och sedan lämnade jag min lilla familj och åkte på bio i Kista.
Mötte upp min syster Kajsa, åt lite och tittade på Twiligh-filmen. Första gången jag var på bio sedan Ariel föddes. Jag älskar att gå på bio!
Det var skönt med en liten dos av egen tid, nu laddar vi om inför helgen, vi ska på äventyr :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0