Neej

Nääe hörni. Idag var Olivers femte sjukdag och idag var han feberfri och på uruselt humör. Skulle sitta i famn hela tiden och gallskrek när det inte blev som han ville ( och det var ganska ofta då han liksom inte visste vad han ville) Ariel blir orolig när Oliver skriker och har fått för sig att man måste skrika för att kunna somna.
Neej, idag hjälpte det inte ens att Hanna och Vilma var här för de två små ( men det hjälpte den utmattade mamman, tack Hanna för att du trotsade febern och kom och hjälpte till i kaoset <3)
Kl halv fem var jag helt slut efter skrik, snor, kräks, överfulla bajsblöjor och en son som vägrade äta och kastar allt som kommer i hans väg.
Då kommer David hem. Med två underbart vackra orkidéer. För att jag varit hemma och kämpat med två sjuka barn hela veckan. Hur underbar är inte han liksom? Och när barnen somnat åt vi mat, tog ett glas vin och somnade! Sånt är småbarnslivet :-)
Nu drar jag täcket över huvudet men imorgon börjar vi om på nytt <3



Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh herregud! Du ger mig ju inte hopp om framtiden direkt... ;)

Här är det sjukt igen, A har feber, sambon helt genomförkyld och bebisen har vi koll på för misstänkt RS. Det får gärna bli april nu!

2012-02-25 @ 20:45:22
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Liw

Men inte ni också! Fan så trist med all sjukdom

Här hemma ligger Magnus i magsjuka men ingen av oss andra har åkt dit än så vi lever på hoppet.



kram

2012-02-26 @ 16:46:15
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0