Holiday

Helgen har varit fin.
Lördagsmorgonen var det upp tidigt och vi började dagen med våfflor.
Under tiden vi åt dem kom ett litet mess med en förfrågan om vi ville följa med en dagiskompis till Oliver och hans familj och åka pulka. Det gjorde vi gärna och efter pulkaåkning och lek med barnen så blev det spontanbestämt, bara sådär, att kvällen skulle tillbringas hos våra nyfunna vänner.
Så vi gick hem, barnen vilade och vi åt lunch och sedn gav vi oss iväg på middag och melodifestivals-tittande.
Barnen lekte superbra ihop och vi fick god middag och hann även med lite biljard innan vi traskade hem i natten. Mysigt!
Trots mysig lördagkväll var jag på uruselt humör när jag vaknade.
Denna syn fick mig dock att le lite innan jag surade så mycket att D skickade mig i säng igen.
Sedan vart det lite städ och fix innan Moa och Ida kom och fikade.
Nu har vi ätit paj med Moa och David tog en tidig kväll, jag ska kolla ett avsnitt Gossip girls och sedan göra det samma :-)
Natt natt.

Kommentarer
Postat av: Liw

ÄNTLIGEN!

VÄnnen du vet att du haft grymma problem med kommentarsfunktionen va? Inte alls kul!



Har varit in här och försökt och försökt. Du är inte bort glömd.



Har läst mig till att allt verkar funka fint med er, skönt!



Stor kram!

2012-02-20 @ 04:39:20
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Alfva

Sitter ni någonsin ner och tar det lugnt?! Önskar jag hade hälften av er energi! :) Jag har mailat dig!

2012-02-20 @ 10:41:46
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0