Fina fisken!

Idag har jag haft en härlig dag!
Inatt sov Ariel en hel natt, mellan halv elva och halv sex. Sedan åt hon och sov till halv åtta, får gärna bli en vana!
På förmiddagen var jag och en annan mamma hemma hos en mamma vars barn går på samma dagis som Oliver på en " liten" fika.
Tror jag mött min överman där när det gäller bakning, se bild nedan.
Sedan var det hem för då kom Sandra och Elsa på besök. Mycket trevligt! Småtjejerna gillar verkligen varann och idag matchade de dessutom sin lunch-tupplur så jag och Sandra hann äta lunch och snick-snacka i lugn och ro.
Sedan hämtade jag och Ariel Oliver och vi gick en sväng till lekplatsen, var ju nästan lite vårligt ute!
David var ute med jobbet så det blev hem och göra de vanliga bestyren och lite fredagsmys.
Jag har nu fördrivit kvällen med ett par avsnitt av Gossip Girl och ett paket Ben&Jerry glass och nu är det sängen som gäller.
Fram för fler fina fredagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0