Ont

Jaha. Onsdagen gick och vi tänkte att Ariel nog bara fått ngt eget. Jag jobbade, David var hemma med pigg Ariel.
Men när jag kom till dagis hade Oliver precis kräkts över hela mattan och en fröken. Vad säger man då? Förlåt?
Hem med sjukling och stoppar i säng. När Ariel äter mat kräks även hon igen.
På kvällen känner jag mig superkonstig och dålig och ont i bihålorna.
Torsdag natt kräks båda barnen och mina bihålor värker.
På torsdagskväll åker jag till läkaren och får konstaterat bihåleinflammation. Nässpray, slemlösande tabletter och vila. Ha! När jag kommer hem kräks David en gång.
Nu är det fredag, ingen har kräkts idag än så länge peppar peppar så vi håller tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0