Kaffe

Vad skulle jag göra utan mitt kaffe?
Inte gå runt alls antagligen. Ariel vägrar sova på nätterna. Det kan vara en fas eller tänder, vi har ingen aning men att ha varit vaken hela dagarna och mer än halva nätterna i två veckor är tufft!
Att jag dessutom jobbar två kvällar i veckan är också ganska tufft.
Jag trivs dock verkligen med att jobba så det gäller bara att komma in i de nya rutinerna. Två av fem mamma-vänner har börjat jobba och hösten är här.
Mössa och vantar på morgonen, solhatt och barfota på eftermiddagen. Mellanläge. Och här hemma planeras det. Vi kommer vara kvar i vår trea ett tag till så nu gäller det att skaffa förvaring och få lite organisation.
Härligt! Bara nätterna löser sig så är ju livet fint! Och löser sig gör det ju, som 2-barns mamma vet man ju det :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Massa kram! Allt ordnar sig, så är det. Vi borde ses snart igen tycker jag. Fika kanelbullar och hinka kaffe. Eller ta ett glas vin en tisdag eller torsdag. Det behöver vi;) kram

2012-08-30 @ 10:06:36
URL: http://storstadstockholms.blogspor.com
Postat av: Alfva

Usch, hemska nätter är hopplösa men hon måste ju snart sova tänker jag. Hoppas, hoppas. Och trist med förkylningsastman.. :(
Kram

2012-09-03 @ 21:08:36
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0