Tråkigt

Jag har ganska många bloggar som jag läser. Mest mammabloggar. Det är vad jag är intresserad av. Hur andra gör med samma problem som jag har, inspiration och delad glädje när barnen gör något roligt. En del av dessa bloggar har massa läsare, en del har inte lika många.
Några har jag personlig kontakt med och några känner inte till mig alls.
Det som nu slår mig är hur många som just nu drabbats av näthatet.
Människor som läser deras bloggar och klankar ner, ja rent av mobbar dem genom anonyma kommentarer. Och inte bara dem, deras barn också.
Det är fruktansvärt.
Hur kan man skriva elaka saker om barn?
Ibland blir jag lite rädd. Jag startade denna blogg för mig själv och nära och kära. För att de ska kunna följa mig och barnen om de inte träffar oss så ofta.
Än så länge har jag bara fått trevliga kommentarer från snälla människor och jag hoppas det förblir så för ger någon sig på mina barn kommer jag inte fortsätta.
Men varför? Varför läsa bloggen om man stör sig? Nä,sorgligt är vad det är. Ville bara säga det.
Och i övrigt har det inte blivit mycket sagt idag eftersom min röst är helt borta och jag inte ens kan kraxa fram ord. Oliver tycker jag är askonstig!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Ja, det är helt sjukt vad vissa går åt andra.. :( Om du nu läst den blogg jag själv vet varit drabbad så är det nog tyvärr perosner som enbart får en kick av att hon mår dåligt och de vet vart hennes ömma punkter är. Idioter finns överallt. Skulle inte förvåna mig om det satt några på typ Flashbacks forum och roar sig med just detta.



Ja, nästa vecka tycker jag att vi siktar på. Kan vi hålla oss friska tills dess tro? Haha.

2012-04-17 @ 13:23:30
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0