Lyx

Ni ska inte tro att min lyxhelg var klar när jag kom hem från Vaxholm, nej då!
Jag hann bara lämna väskan så kom fina Maria och hämtade upp mig och bjöd mig på brunch på Ulfsunda slott.
Superfint ställe och gott var det.
Tack gulliga Du ❤
Lite lyxigt var det också att komma hem till en fin man och två glada barn! Dessutom en man som hade både tvättat, dammsugit och fixat lunch till mig imorgon. Det mina vänner, det är lyx och kärlek det ;-)
Kvällen har tillbringats i hockeyns värld tillsammans med Simon och Moa.
Dock väldigt tyst eftersom jag helt tappat rösten och bara kan viska...
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh, du har det bra du! Låter underbart - så värt!

Tror du vi börjar bli friska nog för att träffas snart eller? ;)

Kram

2012-04-16 @ 22:23:54
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0