Cool....

Okej ursäkta mig om jag skryter lite men känner mig faktiskt ganska cool som själv tog mina ungar och åkte hem till fam Andersson/Borg och firade fina Idas sweet 16.
Okej att Ariel helt plötsligt inte ville vara hos ngn annan än mig ett tag och att jag missade middagen för att ta hand om arga barn, men jag fick den bästa hjälpen, god hemlagad mat, umgås med de bästa och spela lite spel medan barnen slutligen somnade i Idas rum.
Sedan kl 23 rullade jag barnvagnen till Fridhemsplan och tog tunnelbanan till Rissne och därifrån bussen hem. Kände mig faktiskt lite tuff då!
Sedan var det lite trix och fix med två st som skulle kläs av och få välling men det gick!
Och nu ligger vi alla tre i våra sängar och väntar på David som jobbat hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag säger ju att du är asfräck!

2012-04-23 @ 21:18:32
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0