Sköna söndag

Igår var det ju fars dag och vi var kvällen till ära bjudna till familjen Andersson/Borg på farsdags-middag. Skånsk kalops bjöds det på och var som vanligt en härlig kväll med vår fina extra-familj <3
På dagen bakade jag och Oliver lite whoopies att förgylla kvällen med.
Bilderna gör dem inte helt rättvisa men de blev väldigt goda. Choklad whoopies med mintchoklad fyllning.
Oliver tyckte det var jätteroligt att baka och det var en hel del smet som åkte ner i hans lilla mage :-)
Men det känns fint att ha hittat något som vi kan göra tillsammans han och jag.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh, tack för tipset! Dock är jag lite skeptisk mot vanliga vaggor (alltså som inte går att ha stilla), men det kanske bara är båg. Har nämligen bekanta som fastnade med att ALLTID vagga barnet till sömns, även när den växt ur vaggan. Sov Oliwer i samma typ av vagga?



Och du - vända sig? A vände sig när hon var 10 månader. Några veckor EFTER att hon tog sina första steg. Haha.

2011-11-15 @ 09:47:52
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Liw- mamma till två inom 16 månader

Oj, här har det hänt mycket. Hinner knappt med mina egna barn, än mindre andras...



kram och du, vad skönt att Oliver fått medicin, det var ju verkligen på tiden!



2011-11-15 @ 19:15:15
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0