Lördag och söndag

Lördagen bjöd på riktiga julkänslor. Vi packade ihop våra små och åkte in till Skansen där vi mötte upp mamma, Kjell, Hampus, Kajsa och Julia. Vi fikade glögg och frös på julmarknaden som sig bör, tills mörkret föll.
Utanför Skansen hade de en brasa så där stannade vi och tinade lussebullar som jag hade med mig på elden och sedan vandrade vi genom stan och kollade in NKs julskyltning. Något jag alltid tänkt att jag ska göra när jag får barn och nu var ju Oliver tillräckligt gammal för att tycka om det! <3
Sedan åkte vi allihop hem till oss, vi åt middag och sedan avslutade vi kvällen med adventsfika. Stjärnor var uppe, ljus var tända, bordet dignade av läckerheter som 3 sorters kakor, julkaffe från NK ( mitt favvo) glögg och konjak el whiskey för den som ville.
mysigt och adventigt ;-)
Imorses kom hela familjen hit på brunch och Oliver fick några tidiga födelsedagspresenter. Oj vad glad han blev!
Sedan åkte familjen hem och vi har bara tagit det lugnt resten av dagen.
Eftersom vi firade advent så mycket igår gjorde vi helt tvärtom och kollade på Bridemaids och åt chips nu på kvällen istället. Funkade fint det med :-)
Trevlig första advent på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0