Fullt ös-medvetslös-fredag

Idag har jag och Hanna varit två vuxna på 3 barn, samtliga under två år. Samtliga barn har varit ute i friska luften, ätit, bytt blöja, sovit, lekt, gråtit, tjurat, skrattat och busat.
Hanna och jag har hunnit gå på toaletten när vi behövde, varit ute i friska luften, ätit, skällt, tröstat, skrattat och pratat över ett glas vin.
Vi är rätt nöjda med oss själva kan jag säga.
Men jag lägger med tre bilder som visar det kaos som bara är att vänja sig vid nuförtiden ;-)
Middag.
Olivers första tacomiddag. Oliver sitter vid bordet och kladdar, Ariel sitter i min famn och Vilma ligger på filt på golvet .
Nattning på G.
Oliver badar. Hanna övervakar. Vilma på filt på golvet. Ariel i babygymmet.
Sedan nattade Hanna Vilma i vårt sovrum och jag nattade Ariel och Omiver i Olivers rum.
Dock är min dotter ganska smart så medans de andra två snusade ikapp passade hon på att vara vaken och gona sig lite extra i uppmärksamhet.
Mammas flicka ;-)
Idag hade hon dessutom sin första barnvakt. Hanna passade henne medan jag gick till dagis och hämtade Ollie. Han tyckte det var jättemysigt och Ariel sov hela tiden så det gick ju finfint!
Tack för idag Hanna!!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Åhh, ser att ni har haft en härlig dag. Förstår att du är trött nu Johanna. August o jag försöker kurera oss från feber och förkylning. Stor kram till er alla. Mathias

2011-11-26 @ 00:45:17
Postat av: ELIN

åh tacomiddag!!!

2011-11-27 @ 21:16:40
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0