Mys

Igår kväll fick vi finbesök av mina systrar. Vi grillade och kollade på Eurovision Song Contest. Mycket trevligt. Sedan sov de kvar här och imorse var det upp tidigt. Ollie vaknade kvart i sex, han har underbara sovtider just nu (NOT!!) kan det bero på ljuset? Klockan halv åtta gav jag och David oss av för lite äventyr och systrarna mina hängde med Oliver.
Jag och David begav oss till Grand hotel där vi hade ett presentkort på en frukost. Och vilken frukost sedan. 5 omgångar gick jag och hämtade. David bara satt och garvade åt allt jag åt. Men det var ju så underbart gott och lyxigt att sitta i lugn och ro, tyst och tjusigt var det och, ja, titta på maten:
varmt,                           frukt,                           efterätt
Efter frukosten gick vi på en utställning på Nationalmuseet och sedan svängde vi förbi kompis Frida med make och fikade lite innan vi trötta men nöjda med vår barnfria dag tog tåget hem.
Tack Kajsa och Julia för en härlig kväll igår och fin dag idag!
Nu på kvällen dök fina Sandra upp och vi åt middag och har nu avnjutit jordgubbar och glass till hockeyn.
En fin dag, jag har ätit så sjukt mycket och är helt utmattad men väldigt nöjd.
Imorrn är det upp för jobb kl fem och läkarbesök på dagen som väntar. Dessutom Olivers sista dag på dagis. På tisdag påbörjar han och jag inskolningen på det nya. Ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Vilken lyx! Låter helt underbart att få äta frukost i lugn och ro och sen vara bara vuxen.



Vet du, så skönt att höra att det inte bara är här det strular just nu. Tack!



Och du är vacker som en dag på kortet nedan.



Kram!

2011-05-15 @ 22:55:45
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0