Ojojoj

Antingen faller vi nu ordentligt under mallen småbarnsföräldrar eller så håller vi på att bli gamla men igår somnade både jag och David framför tvn kl halv tio. Men det var tur det för imorses var Oliver som vanligt uppe med tuppen så kl tio sex vaknade han. Vi lyckades dra ut på uppstigandet till kl sju men sedan fick vi snällt gå upp. Detta resulterade i att vi var i Kista galleria för lite "nödvändig" shopping (ett nytt underlakan) redan halv tio, de öppnar tio. Men Oliver gillade detta skarpt för nu kunde han springa i alla gångarna, trycka näsan mot alla skyltfönster och gå och hålla sina föräldrar i handen med en väldigt lycklig min.
Gå med pappa...
Kolla tjejerna i skylten, tråkigt att de inte vinkade tillbaka...
Golvet var så blankt att man kunde spegla sig...
Vi kom hem antal timmar senare. Då hade vi handlat väldigt mycket mer än ett underlakan..... Bla koftor till mig, tröjor till Ollie, nya gardiner till vardagsrummet och t-shirts till David.
Nu är det hockey för David och jag ska göra mig iordning för tjejmiddag.
Hoppas ni har en härlig lördag!
Avslutar med en härlig vårbild på skrutten!

Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Fina killen!



lät som ni har haft en bra helg. Söndagen lät ju lite lagom lugn så där :-)



Stor kram!

2011-03-28 @ 09:51:43
URL: http://www.liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0