Här befinner jag mig just nu. Karolinska s...

img_0024 (MMS)

Här befinner jag mig just nu. Karolinska sjukhuset. Jag ska bara ta ett blodprov, rutin, när man har ITP som jag har. Men varje gång jag går mot ingången på Karolinska slår det mig hur stort det är. Hur många som just i detta nu får ett sorgligt besked, gör en smärtfull operation el kämpar hårt. Men också hur många som får ett glädjebesked, föder ett barn el upplever mirakel.  Och tänk på alla fantastiska människor som arbetar här, som ger omsorg, stöd och glädje varje dag. Ja, det är en otrolig byggnad detta! Nog med djupa tankar, in och ta blodprov innan det är dags för lunchdejt på stan innan jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0